-

Tjohejjj.
Hemma från Stockholm nu:) Jag och mamma åkte från hemmet kring tre och in till stan:) Köpte några armband innan vi gick till optikern. Visade sig att linser + en undersökning kostade över 1000 spänn!! Inte precis det jag har råd med just nu;) Ska önska mig de när jag fyller år ist- om 21 dagar!:D Sov typ hela vägen på planet, pappa kom lite sent till Midlanda menmen, sen skjusande han mig till stallet. Rebecca hade mockat, taack!:) Fixade mat, borstade han, promenerade med han och kvällade åt Borghs. När jag kom hem såg jag att jag fått sms från Rebecca där det stog "Kom in till mig sen". Synd att jag hunnit åkt hem, för jag hade velat vare med min lilla mupp! Ska på stan med henne imorn iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0