dag 02- mina drömmar

Jag hoppar lite fram och tillbaka nu eftersom jag vill ha bilder till vissa inlägg som finns på min älskade dator hemma;)

Men mina drömmar alltså!
Jag vill gå ut nian till sommaren med bra betyg, och börja NV till hösten. Jag vill gå en unghäst utbildning nere i Skåne på Flyinge samma år som jag tagit studenten, sen börja plugga till läkare om betygen tillåter, höhö.
Jag vill komma så långt som de bara går inom ridnigen, och jag vill skaffa en underbar familj och bo på en hästgård!

Men framförallt vill jag leva livet. Jag vill vara ung och göra galna saker medans jag fortfarande kan. Jag vill känna mig älskad och saknad och jag vill älska och sakna. Jag vill träffa nya människor. Jag vill ut och se världen. Jag vill åka till Australien och lära mig surfa. Jag vill åka till Egypten innan landet försvinner i sand. Jag vill ha folk omkring mig och aldrig känna mig ensam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0