-

Har bara några punkter kvar på den gamla listan, så slår ihop dom med en ny:)


Mitt favoritminne
Min dag
Min favoritplats
Detta hade jag på mig idag
Min drömkille
Mina syskon


En blogg jag läser varje dag
En ny tagen bild
Fyra bilder som gör mig glad
Två utomlands bilder
En person som betyder mycket för mig
Tio sanningar om mig
Någon jag saknar
Två saker jag längtar efter
Fem bilder från ett minne 2010
Två saker jag inte skulle klara mig utan
En bild som är från när jag var liten
Min favorit film när jag var liten
Tio saker jag gillar att göra
Mina favorit dagar på året
Min favorit låt
Vad jag vill bli när jag blir stor

En sak jag önskar jag fick uppleva igen
En ska jag gör varje dag!
Två favorit smycken
En bild som gör mig arg/ledsen
En bild jag har tagit som betyder någonting
En bild som är över ett år gammal
En bild som är tagen i staden jag bor i
En bild som inte är tagen i staden jag bor i
En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
Tre filmer jag sett och gillat
Tre saker som finns i mitt rum
En sång som får mig att må bra
En bild på mig och en kompis som badar
Två saker som händer mig ofta
Någonting jag vill göra just i denna sekund
Någonting jag saknar väldigt mycket
Tre saker jag ska göra innan detta år är slut
Någon/några som betyder mycket för mig


HÖH blev några stycken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0