-

Hade fått ett sms av rebecca när jag vakna, där de stog att manno haft typ kolik, så jag åkte ut och han mådde ganska bra, satt de va skönt:)
red han ut till gånsvikshamnen och tillbaka och han va jätte pigg! släppte ut han igen, och tog in fly. Fixade han och red i ridhuset i 45 min. Han va jättefin i skritten och traven från början, sen kom de en tjej in som ledde marie borglunds ponny, och den höll på att springa runt och bocka och fly hängde på. Efter de blev han bara springig och slängde och höll på med huvudet i traven. Galopperade ganska mycket. Han va sjukt stark i högervarvet men vart fin tillslut i bägge varven. Kom igång riktigt bra med ryggen. Gjorde fyra byten och två blev rena:) skrittade ut en sväng efter de. Gosade med han lite sen gick jag och promenerade med manno en sväng och sen mocka jag och pappa hämta mig vid halv sex.

nu är jag så jävla trött och ska bara tare lungt ikväll









Söta ponnysar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0