ugly betty nästa!

pappa och jag åt thaibuffé till luch idag, tog mer tre ggr!! va ganska mätt efter de.

sen åkte vi till daniel, min tandläkare:) han bor egentligen i stockholm och han kommer bara upp hit en fredag i månaden. han sa att min högra underkäke va jätte fin men den vänstra va typ lite för långt bak, så de skulle han fixa och sen berättade han om tandställningen jag ska få:) de var den nyaste varianten som fanns och den va tydligen jätte bra:) den 6 maj ska han fota och röntga tänderna och sätta in tandställningen:D
skönt, efter fyra jävla år!!
sen när vi va klar började vi prata om stockholm och jag sa att jag var uppvuxen där. Han frågade vart nånstans i stockholm och jag sa vaxholm, och han ba men där bor ju jag, jag bor mittemot ridskolan, i de röda huset! när pappa sa att han va utbildad pilot visade de sig att dom hade massa gemensamma vänner också. pappa ska ta ett nytt flygsert och de skulle daniel också så dom ska görne tsm troja;)  small, small world....

Kommentarer
Postat av: AntOn

hahah ja stog i kö för tandställning ca 4 år med men fan va man ångrar sig när den väl är inne;)

2011-02-14 @ 17:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0