friday i'm in love

GUD VA JAG ÄR GLAD!!
Manno är friskförklarad!:D Har börjat satt igång han nu, men jag får bara skritta 30 min och trava 5 min om dan och inte rida på böjt spår osv, men jag får rida! Så himla trött på att promenera varenda dag... red ok idag och han tog bettet och vände om flera gånger;) alla muskler har han tappat också men ääh:) Imorn ska jag klippa han och tvätta hans svans och man:)
Haha jag som trodde jag hade helgjouren men michaela smsa precis och sa att de va natta. Jag hade visst kollat på intagsschemat;p Helt plötsligt har jag inget att göra imornkväll...men jag tänker inte sitta hemma och ruttna iaf!;D




sötnosar!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww:) liks grimmor har fly och mongo

2011-01-22 @ 08:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0