-

Vaknade vi tio idag och ut till stallet:) Red hem men Dancing. Hon skötte sig om man bortser ifrån att hon bockade, sparkade bakut, småstegra, och sparka mot en kille så han var tvungen att kasta sig åt sidan och landa i en snöhög;p
Rebecca höll mig sällskap när jag mockade, och sen skulle jag få smaka dricka av henne också....snällt tänkte jag, men hon hade andra planer;) När jag dricker slår hon till flaskan så jag får läsk över halva ansiktet, jackan och mitt hår...tokfia!!♥
Juste jag har klippt mig:D Blev bra, hon tog typ 7 cm, så de blev inte så jätte kort:)
Är barnvakt nu, dom är ute och äter! Snäll som jag är så ska jag ta med Maja till ica och köpa godis i snööön:)
LATEROO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0