dag 01- presentera mig själv

Jag föddes den 26 januari 1995 på Danderyds BB, och döptes senare till Olivia Margareta Pers-dotter Häggström! Javet, Margareta, man vill ju spyyy...
aja, jag växte upp i världensmysigaste hus i Stockholm. Alla kallade det för "muminhuset" för det var blått och hade ett torn:) Jag är blond och föddes med blåa ögon men nu är dom gröna:) Är pappas lilla flikka:) Väldigt lik han till utseendet.
När jag var 6 år skilde sig mina föräldrar, och när jag var 9 flyttade jag till Härnta City med pappsen, bror, och Marie. Började trean här och fick massa underbara kompisar!:)
Var i ChinaTowwwn 2007 och hämtade hem min underbara lillasyster:)
På sommaren 2007 åkte jag till grekland i 5 veckor, och efter det så kom jag in i en period då jag mådde väldigt dåligt psykiskt. Det påverkade även det fysiska så jag drabbades av en version av anorexia kan man säga. Jag gick ner 10 kg och gick till olika psykologer osv, osv. Jag började må bättre och 1 eller 1,5 år senare (kommer inte riktigt ihåg) så blev jag frisk!:)
I agusti 2009 fick jag min ponny Manolito H.
Jag är 1,73 cm, och går sista året på Geresta. Nian alltså:) Har väl bra betyg, men dom kan bli bättre:) Ska jobba på de under våren, men nu äre jullov så ska chilla vidareeeeee, lateRO

Blir ingen bild för jag sitter i stockholm vid mammas dator och det finns inga bilder på mig här troja, orkar iaf inte leta. Grina om ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0