dag 03- min bästa vän


MIN BÄSTA VÄN!

Hennes namn är Rebecca Louise Lunneborg!
Vi träffades för allra första gången för typ...många år sen iaf, när jag red Lucy ibland. Vi spelade i samma fotbollslag och så, men vi pratade typ aldrig;p Jag flyttade in i hennes stall sommaren-09 när jag köpte Manno. Vi småpratade lite sådär ibland och sen började vi vara med varandra utanför stallet också:) Vi har många minnen, även fast vi bara varit kompisar 1½ år typ. Vi skulle lana Farmville förra hösten, men det gick inte så bra eftersom hennes internet pajjade;) Jag kommer aldrig, och då menar jag ALDRIG, glömma då vi låg i hennes säng på kvällen och jag skulle följa med henne till Ånge och tävla nästa dag. Hon frågade mig vilken tid jag tyckte hon skulle ställa väckaren på, och jag frågade vad hon hade kvar att göra i stallet. Hon är helt tyst och har värsta bitchblicken innan hon säger "Ja, packa in Fly!!!" och blänger som en galning på mig! Tillslut kan jag inte hålla mig längre så jag börjar asgarva, och hon med!♥ Ett annat minne är när vi skulle ut till smitta och grilla. Rebecca hittade en gamal bilmatta som hon tyckte vi kunde ställa grillen på. Det gjorde vi, men vi tänkte inte på att mattan är gjord av gummi så den smälte och fastnade under grillen. Sen när vi skulle hem så skulle vi ta med grillen till parkeringen (fråga mig inte vrf), så då drog rebecca grillen längs backen över hela jävla stranden, medans det ramlade ut kol som fortfarande glödde och blev som ett spår efter oss;)
I sommras skulle vi ta Rebbans moppe ner till hamnen och sitta där och mysa:) Rebecca smsar och säger att hon är på väg till mig och lite senare ringer hon och säger att hennes moppe har gått sönder uppe vid skolan. Jag går dit och springer bakom och skjuter på medans hon sitter och styr!:D Vi tog min fräna cykel ner ist, och när vi kommit hem igen fivk hon ställa in moppen i garaget:)
Under hösten tjafsade vi lite och vi pratade inte ens med varandra på en hel månad eller om det till och med var längre... När hon skulle komma och hämta sin moppe knackar hon på och säger att hon inte får upp garaget osså skrattar hon lite. Just då insåg jag hur mycket jag saknat min Bästa Vän och efter det blev allt sakta men säkert bra igen!
Hon är helt enkelt en underbar vän som man alltid kan lita på! Hon finns alltid där och ställer upp för en. Jag har aldrig haft en tråkig stund när jag varit med henne!:) Jag vill aldrig förlora henne, jag vill ut och se världen och hitta på massa bus med henne och skapa fler underbara minnen!
ÄLSKAR DIG!











EN DEL LJUS SLOCKNAR ALDRIG, JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig olivia!! och då menar jag ÄLSKAR! <3

2011-01-08 @ 10:31:54
URL: http://rebeccalunneborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0